حضور امید ابراهیمی در اردوی تیم ملی فوتبال آفریقا



نایب رئس هیئت فوتبال مازندران خبر داد
حضور پنج بازیکن مازندرانی در اردوی آفریقا جنوبی
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: در اردوی جدید تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان برای حضور در اردوی آفریقا جنوبی پنج بازیکن از مازندران حضور دارند.
محمدهادی خلردی بیان داشت: از سوی کارلوس کی روش سرمربی کشورمان 23 بازیکن به اردوی آفریقا جنوبی دعوت شدند که پنج بازیکن مازندرانی هستند.
وی تصریح کرد: رحمان احمدی دروازبان سپاهان اصفهان،رامین رضاییان هافبک راه آهن،مرتضی پورعلی گنجی هافبک نفت تهران،محمد نژادمهدی هافبک پدیده مشهد و امید ابراهیمی هافبک استقلال تهران به عنوان پنج بازیکن مازندرانی بازیکنان مازندرانی در اردوی آفریقا جنوبی هستند.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه رضائیان، پورعلی گنجی و نژاد مهدی برای نخستین بار به اردوی تیم ملی دعوت شدند، اذعان داشت: مازندران سرشار از استعداد فوتبالی است که هر سال چهره های جدید و جوانی را به فوتبال کشور معرفی می کند.
 خلردی اظهار داشت: اردو آمادگی آفریقا جنوبی به منظور حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا است که از اواسط دی ماه در استرالیا برگزار می شود.
وی در پایان افزود: این اردو از فردا یکشنبه با حضور ملی پوشان در کمپ تیم خای ملی در تهران برگزار و سپس تیم ملی برای انجام چند بازی دوستانه و اردوی آمادگی راهی آفریقا جنوبی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد